Пошуковий запит: (<.>A=Хараджян Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Хараджян Н. А. Розробка лекційних демонстрацій засобами ММС Sage [Електронний ресурс] / Н. А. Хараджян, С. В. Шокалюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 8. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_8_24
|
2. |
Хараджян Н. А. Використання системи комп’ютерної математики Sage у системах реального часу [Електронний ресурс] / Н. А. Хараджян, О. А. Хараджян // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2013. - Вип. 3. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2013_3_14
|
3. |
Мерзликін П. В. Розроблення шаблону оформлення пояснювальної записки курсової роботи засобами хмарних технологій [Електронний ресурс] / П. В. Мерзликін, Н. А. Хараджян // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_12
|
4. |
Хараджян Н. А. Особливості розробки інтерактивних інтерфейсів у СКМ SAGE [Електронний ресурс] / Н. А. Хараджян, О. А. Хараджян // Вісник Криворізького національного університету. - 2013. - Вип. 34. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2013_34_50
|
5. |
Хараджян Н. Формування soft skills як основного складника конкурентоспроможного фахівця [Електронний ресурс] / Н. Хараджян, І. Закарлюка, Ю. Кулінка // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 3. - С. 223-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_3_28
|
6. |
Хараджян Н. А. Система умов підготовки фахівців з економічної кібернетики засобами комп'ютерного моделювання [Електронний ресурс] / Н. А. Хараджян // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_11 Аргументовано, що у підготовці фахівців з економічної кібернетики необхідно приділити особливу увагу застосуванню сучасних методів моделювання для дослідження складних економічних систем. Виявлено суперечності на етапі підготовки фахівців. Наведено модель підготовки фахівців з економічної кібернетики засобами комп’ютерного моделювання. Узагальнено результати створення педагогічних умов підготовки цих фахівців. Доведено, що запропонована організація підготовки фахівців з економічної кібернетики засобами комп’ютерного моделювання сприяє розвитку уваги, спостережливості, інтересу до професійної діяльності, формуванню цілісного наукового світогляду з інформаційних технологій, міжпредметній інтеграції фахових дисциплін. Аргументировано, что в подготовке специалистов по экономической кибернетике необходимо уделить особое внимание применению современных методов моделирования для исследования сложных экономических систем. Выявлены противоречия на этапе подготовки специалистов. Представлена модель подготовки специалистов по экономической кибернетике средствами компьютерного моделирования. Обобщены результаты создания педагогических условий подготовки этих специалистов. Доказано, что предложенная организация подготовки специалистов по экономической кибернетике средствами компьютерного моделирования способствует развитию внимания, наблюдательности, интереса к профессиональной деятельности, формированию целостного научного мировоззрения по информационным технологиям.Argued that the training of specialists in economic cybernetics should focus on the use of modern modeling techniques for the study of complex economic systems. Contradictions found in step training. Presented model of training in economic cybernetics means of computer simulation. Summarized the results of creating pedagogical conditions of preparation of these professionals. It is proved that the proposed organization of training in economic cybernetics means of computer simulation promotes attention, observation, interest in professional activities, a holistic scientific outlook on information technology.
|
7. |
Хараджян Н. А. Формування освітнього середовища на основі хмарних технологій для підготовки фахівців з програмування [Електронний ресурс] / Н. А. Хараджян // CTE Workshop Proceedings. - 2014. - Vol. 2. - С. 263-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2014_2_35
|
8. |
Хараджян Н. А. Використання хмарних технологій в курсі "Основи організації електронного документообігу" [Електронний ресурс] / Н. А. Хараджян // CTE Workshop Proceedings. - 2013. - Vol. 1. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2013_1_27
|
9. |
Кулінка Ю. Підготовка майбутніх вчителів до застосування STEM-підходу в освітньому процесі [Електронний ресурс] / Ю. Кулінка, Н. Хараджян // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 24. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2023_24_6
|